Splošni pogoji poslovanja

S spletno trgovino Radico Slovenija upravlja podjetje Žumer d.o.o. Štefetova ulica 16, 4208 Šenčur, v nadaljnem besedilu upravljalec (več informacij v zavihku O nas). Naročilo zavezuje upravljalca spletne strani in kupca ter ima značaj pogodbe. Naročilo se skupaj z računom v tiskani in elektronski obliki hrani v našem arhivu na sedežu podjetja Žumer d.o.o. Štefetova ulica 16, 4208 Šenčur. Kopijo naročila in računa kupcu na njegovo zahtevo lahko tudi posredujemo v tiskani obliki ali preko spletne pošte. Kupec ima preko spleta v vsakem trenutku vpogled v vsa svoja naročila v zavihku Moj račun, kjer naročilo lahko tudi ponovno natisne. Za vpogled v svoja naročila se mora kupec prijaviti na spletni strani www.radico-slovenija.si s svojim uporabniškim imenom in geslom. Pogodba/naročilo se sklepa v slovenskem jeziku. Izdelke je možno naročati samo na ozemlje Republike Slovenije.

Registracija

Za nakup preko spletne trgovine se morate najprej registrirati kot uporabnik v zavihku Registracija. Registracija poteka drugače za posameznike in podjetja. Na strani Registracija izberete s klikom na ustrezen gumb način registracije.

Postopek registracije

V obrazec vnesite svoje podatke. Uporabniško ime mora biti enako vašemu naslovu spletne pošte. Geslo mora biti dolgo vsaj 5 znakov in ne sme vsebovati slovenskih znakov. Vnesti morate vse podatke, ki so označeni z zvezdico(*). Na koncu prepišete kodo iz slike in kliknete na gumb Registracija. Z registracijo v sistem spletne trgovine Radico Slovenija uporabnik potrjuje, da je seznanjen s pogoji poslovanja in potrjuje resničnost vnesenih podatkov. Postopek registracije lahko izpeljete tudi med samim postopkom nakupa.

Naročanje

Med obiskom spletne trgovine na straneh z izdelki, lahko določite količino z vpisom v polje količina in dodate artikel v košarico s klikom na gumb V košarico. Če si premislite, lahko izdelke kadarkoli iz košarice tudi brišete, ali spremenite količino v zavihku Košarica. Število in vrednost izdelkov v košarici sta v vsakem trenutku vidna v zgornjem desnem delu zaslona. Ko ste končali z naročilom, kliknete na gumb K blagajni in nadaljujete s koraki potrditve naročila. Izdelke lahko naročite tudi preko elektronske pošte: info@radico-slovenija.si ali na GSM: 040 753 475.

Potrditev naročila

Po kliku na gumb K blagajni dobite v vpogled svoj nakup. Če se z nakupom strinjate, kliknete na gumb Nadaljuj s plačilom. Drugače lahko tu košarico še zadnjič uredite (brišete vrstice ali spreminjate količine izdelkov v košarici). Po končanih spremembah kliknete gumb Shrani in nadaljujete s potrjevanjem (klik na gumb Nadaljuj s plačilom.Košarico lahko izpraznete s klikom na gumb Izprazni košarico ali si jo natisnete s klikom na gumb Natisni. Če ste v sistem že prijavljeni s svojim uporabniškim imenom, lahko spremenite naslov za pošiljanje, drugače pa se morate prijaviti v sistem z vašim uporabniškim imenom in geslom. Če še niste registrirani kot uporabnik spletne trgovine Tretje oko, lahko tu opravite tudi registracijo. Po prijavi lahko spremenite naslov za dostavo. Ker dostavo izvaja Pošta Slovenije največ v dopoldanskem času, vpišite naslov, na katerem bo lahko v tem času nekdo pošiljko prevzel. Izberite še način plačila in s klikom na gumb Dokončaj zaključite nakup. V nekaj minutah boste na svoj naslov e-pošte prejeli vsebino vašega naročila. Če v nekaj urah sporočila ne prejmete, nam to sporočite na e-pošto: info@radico-slovenija.si. S klikom na gumb Dokončaj potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno plačilnih pogojev in ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Preklic naročila

Naročilo lahko prekličete takoj po potrditvi naročila s klikom na gumb Prekliči nakup. To lahko storite tudi kasneje v pregledu naročil v zavihku Moj račun vse do trenutka, ko je naročilo označeno kot poslano. Če je naročilo že odposlano, lahko odstopite od nakupa po postopku opisanem v poglavju Odstop od pogodbe in vračilo blaga.

Moj račun

Moj račun je zavihek, kjer so zbrani vaši podatki. Tu imate možnost spremembe svojih podatkov, zamenjave gesla, pregleda dosedanjih nakupov, pregled statusa nakupov in moj izbor. Moj izbor je zavihek, v katerem si lahko naredite seznam izdelkov, ki so vam prav posebej všeč,a se še niste odločili za nakup. Na ta način si olajšate svoje nakupovanje, saj na koncu pregleda strani samo pogledate, katere izdelke ste dodali v Moj izbor. Za dodajanje izdelkov v moj izbor se morate prijaviti s svojim uporabniškim imenom in geslom. V moj izbor lahko dodajate izdelke med sprehodom po spletni trgovini. To preprosto storite tako, da ob izdelku, ki vam je všeč kliknete gumb V moj izbor. Nakup lahko izvedete na koncu, kar iz zavihka Moj izbor. Iz Mojega izbora lahko izdelke tudi brišete.

Način plačila

Ob nakupu vam omogočamo dva načina plačil:

1. Plačilo z gotovino po povzetju. V tem primeru vam bo Pošta Slovenije dodatno zaračunala stroške izvedbe plačila.

2. Plačilo po predračunu z nakazilom na račun.

Cene

Vse cene izdelkov so izražene v evrih (€), in vsebujejo DDV ter veljajo v trenutku oddaje naročila ter nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave ter pravico do napake pri objavi cen. V primeru napake pri objavi cen ali spremembi med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočili odstop od nakupa in mu hkrati ponudili rešitev, ki bo nudila obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (Kupec prejme elektronsko sporočilo z vsebino naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Pridržujemo si pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka in jih ni mogoče dobaviti v normalnem roku.

Dostava

Naročila bodo odposlana predvidoma v 3 delovnih dneh, najkasneje pa v 5 do 7 delovnih dneh. V primeru daljših dobavnih rokov vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost spremembe naročila. Stroški dostave so prikazani v poteku nakupa.  Za naročila 20,00€ ali več je dostava brezplačna, do 20,00€ pa poštnina znaša 1,5€.

Način dostave

Dostava se vrši izključno s pošiljanjem naročenih izdelkov po pošti (Pošta Slovenije). Osebni prevzem naročenih izdelkov ni možen!!!

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu mora vsebovati nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Za obvestilo o odstopu se šteje obvestilo poslano po elektronski pošti: info@radico-slovenija.si ali po pošti na naslov prodajalca.
Odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Za obvestilo o odstopu se šteje obvestilo poslano po elektronski pošti: info@radico-slovenija.si ali po pošti na naslov prodajalca.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Pošiljki mora kupec priložiti kopijo računa.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če je blago poškodovano, napačno, dobavljeno v napačni količini in barvi ali drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v osmih dneh od nakupa. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporablja, obračuna najemnino. Kupec lahko izdelek v reklamacijo vrne na stroške prodajalca, vendar le po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem. Sicer pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pritožbe in reklamacije sprejemamo po e-pošti: info@radico-slovenija.si, po pošti in na GSM: 040 753 475. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu, ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in način reševanja garancijskih popravil je naveden na garancijskem listu ali računu.

Izključitev odgovornosti

Za morebitne posledice, ki jih lahko povzroči nedelovanje spletnih strani elektronskega trgovanja, vključno s kakršnokoli materialno ali nematerialno poslovno škodo upravljalec ne odgovarja. Upravljalec ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne računalniške viruse, ki bi se obiskovalcem prenesli s to stranjo. Zato svetujemo, da se uporabniki pred nevarnostjo okužbe ustrezno zavarujejo pred prenosom informacij s te spletne strani. Ker so naši izdelki večinoma unikatni in niso stardandizirani, so objavljene slike lahko le simbolične in izdelek, ki ga boste prejeli lahko do neke mere odstopa od slike na naši spletni strani. Vse informacije o izdelkih, objavljene na teh spletnih straneh so zgolj informativnega značaja. Upravljalec ne prevzema nobene odgovornosti za točnost, pravilnost in uporabo informacij z naše spletne strani. Upravljalec ne prevzema nobene odgovornosti za posledice uporabe izdelkov ali informacij s teh spletnih strani.

Varstvo podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev naših spletnih strani zelo pomembna. Vsi osebni podatki, ki so pridobljeni s to stranjo, so namenjeni izključno za interno uporabo. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali tretjim osebam brez vašega predhodnega pisnega soglasja. Če prejemate predstavitveno gradivo in vas to moti, vas prosimo, da nas o tem obvestite na naslov e-pošte info@radico-slovenija.si. Upravitelj si pridržuje pravico do vzpostavitve poslovnega kontakta za reševanje morebitnih nejasnosti pri preverjanju podatkov ali naročila, oziroma za reševanje morebitnih nesoglasij. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Varstvo otrok

Upravitelj teh spletnih strani si pridržuje pravico do dodatnega preverjanja starosti naročnika v primeru, ko sumi, da bi bil lahko naročnik mladoletna oseba.

Varnost nakupa

Upravitelj teh spletnih strani uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

E-novice

Svoje stranke tekoče obveščamo o novostih v ponudbi naše spletne trgovine preko e-pošte. Pošiljamo jih vsem registriranim uporabnikom, ki ob registraciji ali v urejanju podatkov ne označijo posebej, da teh sporočil ne želijo prejemati.

Reševanje sporov

Prodajalec in kupec bosta spore reševala sporazumno. V kolikor medsebojnega sporazuma ni mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Kranju.

Splošni pogoji poslovanja spletne Radico Slovenija so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov Uradni list RS, št. 98/04 - uradno prečiščeno besedilo, 114/06 - ZUE, 126/07, 86/09, 78/11 in 38/14) in s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.